Creatieve sessies zijn efficiënt om strategische keuzes te maken over bijvoorbeeld de missie, visie en kernwaarden van het bedrijf of over de positionering of keuze van marktsegmenten. In een of twee creatieve sessie kan erg veel duidelijk worden. Wie kent immers het bedrijf, de producten en de markt beter dan de ervaren mensen binnen het bedrijf.
Q-biss bereidt de creatieve sessie professioneel voor door informatie te vergaren en aanvullende gesprekken te voeren met het bedrijf. Vooraf wordt besproken wat het doel is en welk resultaat je mag verwachten. Ook wordt besproken wie van het bedrijf deelneemt aan de sessie. Tijdens de sessie stellen we vragen, vragen we door, wakkeren we de discussie aan en laten we de deelnemers nadenken. Inspirerend en doeltreffend is het zeker.
“Open your mind and be open to somebody else his mind”
10 maart 2021
4 oktober 2019
13 april 2018
6 februari 2018
23 januari 2018
25 oktober 2017
3 oktober 2017
29 november 2016
10 november 2016